با مشاوران آرشا فرانگار در ارتباط باشید  15-88539500-021

با مشاوران آرشا فرانگار در ارتباط باشید  15-88539500-021

  • انواع پانل سیمانی

  • آکواپنل

  • پیچ های مخصوص پانل های سیمانی (MAXI)

  • نوارها و شبکه های مخصوص پانل های سیمانی

  • محصولات FINISHING مخصوص پانل های سیمانی

  • سازه های PVC مسلح به شبکه توری

  • تایل های معدنی (متداول)-ویژه پروفیل های کلیک

  • تایل های معدنی (سفارشی)-ویژه پروفیل های کلیک

  • تایل های معدنی (سفارشی)-ویژه پروفیل های اولترالاین

  • تایل های معدنی (متداول)-ویژه پروفیل های اولترالاین

  • پروفیل های متداول (استاندارد NF)

  • پروفیل های (استاندارد DIN)

  • پروفیل های کلیک (تولید داخل)

  • پروفیل های کلیک (وارداتی)

  • پروفیل های اولترالاین

  • ابزارهای مخصوص زیرسازی/ برش پانل

  • ابزارهای مخصوص درزگیری و پرداخت پانل

  • ابزارهای مخصوص نصب بار

  • اجرای درای وال

  • گچ های سنتی

  • گچ های پلیمری

  • بتونه های گچی

  • چسب کاشی

  • ابزارها و ماشین آلات مخصوص

با مشاوران آرشا فرانگار در ارتباط باشید  15-88539500-021

استفاده از سقف کاذب کناف در دکوراسیون داروخانه

معرفی کامل سقف کاذب کناف در دکوراسی

در سال های اخیر، دکوراسیون داخلی بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. سقف کاذب کناف از مولفه های مهم دکوراسیون داخلی در مکان های مختلف به شمار می رود. حتی داروخانه ها نیز از این موضوع مستثنی نیستند. سقف کاذب کناف در دکوراسیون داروخانه فضای محیط را کاملاً تغییر می دهد و باعث جذابیت داروخانه می شود. در این مقاله، هر آنچه که لازم است در مورد این نوع سقف ها و کاربردشان در دکوراسیون داروخانه بدانید، ارائه خواهد شد.

انواع سقف کناف برای داروخانه
سقف کاذب کناف برای داروخانه

سقف کاذب کناف چیست؟

حتی اگر در زمینه ساخت و ساز فعالیت نمی کنید، باز هم احتمالاً کناف به گوشتان خورده است. کناف کاری از سال ۱۹۲۲ آغاز شد و از آن زمان تاکنون با محبوبیت بسیار زیادی در سراسر جهان روبرو شده است. از مزایای شگفت انگیز سقف کاذب کناف در دکوراسیون داروخانه می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه ها اشاره کرد. به همین دلیل است که جایگزین مناسبی برای رابیتس کاری به شمار می رود.

با وجود این که کناف کاری روی دیوارها نیز قابل اجراست اما سقف کاذب کناف به مولفه اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی تبدیل شده است. منظور از سقف کاذب کناف، گچ بری است که در سال های اخیر در سقف ساختمان ها انجام می شود. معمولاً از پنل های از پیش ساخته شده گچی برای کناف کاری استفاده می شود.

استفاده از سقف کاذب کناف در دکوراسیون داروخانه به دلایل مختلفی افزایش یافته است. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت سقف کاذب کناف، سرعت بالای اجرا در کنار هزینه مقرون به صرفه است.

طرح های هندسی کناف
انواع طرح هندسی کناف

از دیگر ویژگی های مهم سقف کاذب کناف می توان به سبک بودن و در نتیجه، سهولت در نصب اشاره کرد. این نوع سقف کاذب به دلیل سبک بودن هیچ فشاری به سقف وارد نمی کند. علاوه بر این، سقف کاذب کناف در دکوراسیون داروخانه را می توان در طرح های هندسی متنوعی اجرا کرد. ترکیب این طرح های هندسی با نورپردازی منجر به ایجاد فضایی شیک و مدرن در داروخانه ها می شود.

برند آلمانی کناف

لازم به ذکر است که بهترین برند تولیدکننده کناف در جهان متعلق به کشور آلمان است. با این وجود، چندین نمایندگی در داخل کشور مشغول به ارائه خدمات فروش و نصب انواع مختلف کناف هستند. یکی از این نمایندگی های معتبر و رسمی، شرکت آرشا فرانگار است. شرکت آرشا فرانگار سال هاست که در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و کناف کاری فعالیت گسترده ای دارند.

کاربرد سقف کاذب کناف در دکوراسیون داروخانه

سقف کاذب کناف در هر محیطی ازجمله داروخانه ها بیشتر جنبه زیبایی دارد. ترکیب این نوع سقف ها با نورپردازی می تواند زیبایی فضای داروخانه را دوچندان کند. با این وجود، سقف کاذب کناف می تواند کاربردهای دیگری نیز در داروخانه داشته باشد.

به عنوان مثال، از این سقف ها برای پوشاندن تاسیسات ساختمانی، کابل های برق و تجهیزات برق رسانی استفاده می شود. کناف کاری همچنین می تواند به عنوان لایه مقاوتی در برابر حریق نیز بکار رود. انواع ضدآب این نوع سقف ها برای محیط های مرطوب داروخانه مانند سرویس های بهداشتی نیز کاربردی هستند.

استفاده از پنل های LED در داروخانه

پنل های LED یک روش عالی برای افزایش زیبایی سقف کاذب کناف در دکوراسیون داروخانه است. این پنل ها علاوه بر نورپردازی زیبا موجب کاهش هزینه برق نیز می شوند. علاوه بر این، روشنایی پنل های LED با بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا سازگار با محیط زیست است. از دیگر ویژگی های این پنل ها می توان به مصرف پایین آن ها در مقایسه با سایر انواع لامپ ها طول عمر بیشتر اشاره کرد.

انواع سقف کناف برای داروخانه

سقف های کاذب بکار رفته در دکوراسیون داخلی داروخانه ها دارای انواع مختلفی هستند. به طور کلی، می توان آن ها را به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم بندی کرد.

سقف کاذب کناف چیست؟
انواع محتلف سقف کاذب کناف

همانطور که از نامش مشخص است، در کناف متحرک امکان جدا کردن پنل ها وجود دارد. این در حالی است که پنل ها در کناف ثابت از هم جدا نمی شوند.

کناف های ثابت خود به دو دسته تقسیم می شوند: ساده و طرح دار. سقف های کاذب یکپارچه بدون درز کار می شوند و بعد از نصب، می توان روی آن ها رنگ زد. این مدل از کناف ها را می توان در طرح های هندسی مختلف اجرا کرد. سقف کاذب کناف طرح دار بیشتر جنبه زیبایی دارند و نصب آن ها نیز سخت است. سقف های کاذب مشبک کناف از نوع طرح دار سقف کاذب کناف در دکوراسیون داروخانه بیشتر در هماهنگی با سایر مولفه های طراحی استفاده می شود.

چگونه می توان از کناف جهت دکوراسیون دیوار داروخانه استفاده کرد؟

 همانطور که در بخش های قبلی گفته شد، از کناف می توان برای دیوارها نیز استفاده کرد. استفاده کناف روی دیوار بیشتر برای عایق کاری صوتی و حرارتی است. البته، نمی توان از جنبه زیبایی آن غافل شد. با یک نورپردازی زیبا، کناف روی دیوارهای داروخانه می توانند با سقف و سایر المان های دکوراسیون هماهنگ شوند.

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید

خرید و بررسی قیمت سقف کاذب کناف برای داروخانه های بزرگ

قیمت سقف کاذب کناف در دکوراسیون داروخانه با توجه به نوع آن تعیین می شود. اگر می خواهید سقف کنافی برای داروخانه خود نصب کنید، حتماً این کار را به افراد قابل اعتماد و معتبری بسپارید. نصب این نوع سقف ها در حین سادگی نیاز به مهارت دارد. به همین دلیل است که تخصص نصاب و کیفیت خود پنل ها نیز در قیمت نهایی محصول تاثیرگذار هستند.

خرید سقف کاذب کناف
خرید و بررسی قیمت سقف کاذب کناف برای داروخانه های بزرگ

سخن پایانی

اکثر طراحان دکوراسیون معتقدند که سقف یکی از مهم ترین مولفه های طراحی دکوراسیون در هر فضایی ازجمله داروخانه محسوب می شود. سقف به ما احساس امنیت می دهد. به همین دلیل است که استفاده از انواع مختلف سقف کاذب کناف در دکوراسیون داروخانه از اهمیت زیادی برخوردار است. با توجه به مزایایی که کناف کاری به همراه دارد، این نوع سقف های کاذب می توانند بهترین گزینه برای طراحی دکوراسیون داروخانه ها باشند. این سقف ها تعادلی میان زیبایی، امنیت و سهولت در نصب و اجرا هستند. آیا شما هم در محیط کار خود از سقف کاذب کناف استفاده کرده اید؟

 

منبع: knauf ، dreamcivil

شرکت آرشا فرانگار

سوالات متداول

  • قیمت سقف کاذب داروخانه چقدر است؟

قیمت و متراژ مورد نیاز در هر ابعادی متفاوت است برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان با با شماره ۱۵-۸۸۵۳۹۵۰۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

  • انواع سقف کاذب داروخانه چیست؟

به طور کلی، می توان آن ها را به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم بندی کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.