با مشاوران آرشا فرانگار در ارتباط باشید  15-88539500-021

با مشاوران آرشا فرانگار در ارتباط باشید  15-88539500-021

  • انواع پانل سیمانی

  • آکواپنل

  • پیچ های مخصوص پانل های سیمانی (MAXI)

  • نوارها و شبکه های مخصوص پانل های سیمانی

  • محصولات FINISHING مخصوص پانل های سیمانی

  • سازه های PVC مسلح به شبکه توری

  • تایل های معدنی (متداول)-ویژه پروفیل های کلیک

  • تایل های معدنی (سفارشی)-ویژه پروفیل های کلیک

  • تایل های معدنی (سفارشی)-ویژه پروفیل های اولترالاین

  • تایل های معدنی (متداول)-ویژه پروفیل های اولترالاین

  • پروفیل های متداول (استاندارد NF)

  • پروفیل های (استاندارد DIN)

  • پروفیل های کلیک (تولید داخل)

  • پروفیل های کلیک (وارداتی)

  • پروفیل های اولترالاین

  • ابزارهای مخصوص زیرسازی/ برش پانل

  • ابزارهای مخصوص درزگیری و پرداخت پانل

  • ابزارهای مخصوص نصب بار

  • اجرای درای وال

  • گچ های سنتی

  • گچ های پلیمری

  • بتونه های گچی

  • چسب کاشی

  • ابزارها و ماشین آلات مخصوص

با مشاوران آرشا فرانگار در ارتباط باشید  15-88539500-021

نمایندگی کناف ایران

نمایندگی کناف ایران

آشنایی با بهترین نمایندگی کناف ایران برای تغییرات در دکوراسیون منزل خود از مهم ترین فاکتورهاست. آیا قصد دارید در دکوراسیون منزل خود تغییر ایجاد کنید؟ و آیا میخواهید این تغییر دکوراسیون را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید؟ با ما باشید تا شما را با نمایندگی کناف ایران آشنا کنیم.

امروزه روند استفاده از سقف های مسطح و ساده در طراحی معماری داخلی کاهش یافته است، چراکه امروزه مردم به دنبال طراحی هایی ارزان و مدرن هستند به طوری که در نهایت زیبایی با حداقل هزینه ساخته شود.

امروزه سقف کاذب کناف جایگزین گچ بری های کلاسیک شده است و زیبایی هر فضایی اعم از اداری، مجتمع تجاری، مجتمع مسکونی و یا سالن های تئاتر و کنسرت را دوچندان کرده است.

این سقف ها در نمایندگی کناف ایران از طیف گسترده ای از مواد مانند POP، تخته گچی، ورق های آزبست، تخته خرده چوب، پانل آلومینیومی، چوب، شیشه و … ساخته می شوند.

یکی از انواع این سقف های کاذب، که توسط نمایندگی کناف ایران ارائه می شود، کناف است که از پانل گچی آماده به کار تشکیل شده و توسط کناف کار با طرح و اندازه دلخواه مشتری، بر روی سقف و دیوار کناف پیاده سازی می شود.

کناف ها نسل جدیدی از مصالح طراحی دکوراسیون داخلی هستند که به دلیل نصب آسان و مصالح در دسترس قیمت تمام شده به صرفه تری دارند.برای اطلاع از قیمت سقف کاذب و قیمت سقف کاذب کناف می توانید به سایت آرشا فرانگار مراجعه کنید.

نمایندگی کناف ایران

ویژگی های سقف کاذب کناف و مزایای نصب آن

مزیت کلی که همه طرفداران سقف کاذب کناف در نمایندگی کناف ایران با آن آشنا هستند، اعطای ظاهر زیبا و مدرن به فضاهای داخلی است. اما این مزیت، تنها سر سوزنی از مزایای استفاده از محصولات سقف کاذب در نمایندگی ایران کناف است. سقف کاذب کناف مزایا زیادی دارد که تنها به بخشی از این ویژگی ها اشاره می کنیم:

_ کانال کشی و لوله کشی های که سبب سلب زیبایی اتاق می شوند را پنهان می کند. همچنین فضای مناسبی برای عبور سیم کشی ها و نورپردازی ها فراهم می نماید.

_ به عنوان عایق حرارتی و صوت عمل می کند.

_ با کاهش مشکلات اکو به صورت یک مانع صوتی می باشد. (به ویژه در سالن های تئاتر، سالن های کنفرانس، سالن های کنسرت و …)

_ به عنوان یک عنصر ضد میکروبی (به ویژه در مراکز مراقبت های بهداشتی، بیمارستان ها و کلینیک ها) عمل می کند.

_ سقف کاذب کناف در نمایندگی کناف ایران همچنین می تواند به عنوان یک ضد حریق و جداکننده آتش عمل کند.

بیشتر بخوانید : سقف کاذب نسوز ، چسب کاشی

نمایندگی کناف ایران

چرا باید سقف کاذب کناف ایجاد کنیم؟

هنگامی که به طراحی شخصی منزل یا محیط کار خود فکر می کنید، هرگز نباید طراحی سقف را دست کم بگیرید. امروزه سقف های کاذب نمایندگی کناف ایران به خصوص کناف در خانه های مدرن به دلیل فواید بسیار شناخته شده، سر و صدای زیادی به پا کرده است.

ما به عنوان “نمایندگی کناف ایران”، به دنبال اجرای طراحی های دکوراسیونی هستیم که با مزایا بی شمار یک تحول شگفتی ساز در فضای محیط ایجاد کند. کناف همان چیزی که ما به آن رسیده ایم و آن را بسیار توصیه می کنیم. اما چرا کناف را توصیه می کنیم؟

مصالح حاوی گچ به دلیل ساختار مقاوم در برابر آتش از انتشار حریق با سرعت زیاد جلوگیری می کنند و خسارات ناشی از آتش سوزی را به حداقل می رسانند. جالب است اگر بگوییم اجرای سقف کاذب کناف محیط داخلی شما را خنک تر نموده و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

سقف کاذب کناف در نمایندگی کناف ایران، حرارت سقف را در خود محبوس نموده و از گرم شدن محیط جلوگیری می کند. این اتفاق کناف را به یک گزینه مناسب برای اتاق خواب تبدیل می کند.

با اجرای کناف می توانید حریم خصوصی خود را تقویت کنید، چراکه کناف از طراحی آکوستیک سقف و آکوستیک دیوار پیروی می کند و مانع انتشار صدا می شود. این ویژگی، کناف را برای استفاده در منازل، اتاق های کنفرانس، سالن های همایش و ادارات مناسب می کند.

با انعطاف پذیری ذاتی کناف، شما می توانید به راحتی هندسه مورد نظر خود را از کناف کاران ماهر نمایندگی کناف ایران بخواهید. باورتان می شود اگر بگوییم سقف کاذب کناف می تواند در هزینه های برق شما نیز صرفه جویی کند؟

کناف باعث می شود قبض برق شما به میزان قابل توجهی کاهش یابد، چراکه می توانید بر اساس طراحی سقف کاذب خود از چراغ های LED کم مصرف استفاده کنید.شما می توانید انواع سقف کناف را در نمایندگی کناف ایران مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید : نوار کناف ، سمنت برد

نمایندگی کناف ایران

ویژگی های بهترین نمایندگی کناف ایران کدام است؟

Knauf کمپانی آلمانی ابداع کننده سقف کاذب کناف است که کار خود را از سال ۱۹۳۲ آغاز کرد و امروزه با بیش از ۱۸ هزار نیروی کار در جهان، یکی از بزرگترین شرکتی های فعال در صنعت طراحی ساختمان است. شرکت Knauf اولین نمایندگی کناف ایران را در سال ۱۳۵۵ به شرکت وال بورد اعطا کرد.

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید

در سال ۱۳۷۴ به دلایل متعدد سهام کناف به شرکت آلمان انتقال یافت و مجموعه که از سال ۱۳۶۰ به روکش گچ ایران شناخته می شد، به شرکت کناف ایران تغییر نام داد. امروزه نمایندگی های بسیار از سراسر کشور تحت نمایندگی کناف ایران مشغول به کار هستند و آرشا فرانگار واقع در تهران، از جمله این نمایندگی ها است.

طراحی های زیبا، اجرای دقیق و ظریف و همچنین مدرن بودن طراحی پروژه از نکات حائز اهمیتی است که شرکت کناف ایران توجه ویژه ای به آن دارد و بر این اساس نمایندگی کناف ایران را سنجش و امتیاز بندی می کند.

 

نمایندگی کناف ایران

دلایل اعتماد به بهترین نمایندگی کناف ایران (آرشا فرانگار)

آرشا فرانگار از نگاه شرکت کناف ایران به عنوان بهترین نمایندگی کناف ایران شناخته شده است. اما دلیل این اعتماد و اعطای این عنوان به گروه طراحی آرشا فرانگار چیست؟ شرکت کناف ایران طبق یک روال کاری، بعد از پایان پروژه های اجرایی نمایندگان، یک تیم بازرسی جهت سنجش کیفیت کار به محل پروژه های نمایندگی خود می فرستند.

در این سنجش بر اساس میزان کیفیت اجرا و رعایت استانداردها، نمره‌ای اعطا می شود. ما مفتخریم اعلام کنیم آرشا فرانگار، در کلیه پروژه‌های اجرایی خود نمره کیفیت کامل (۱۰۰) را از سوی نمایندگی کناف ایران کسب نموده است. ما امیدواریم ایده های ما برای شما جالب توجه باشند. اگر می خواهید فضای داخلی زیبایی برای خانه خود داشته باشید، وقت را هدر ندهید و همین امروز با ما تماس بگیرید.

 

منبع : Kanuf

شرکت آرشا فرانگار