با مشاوران آرشا فرانگار در ارتباط باشید  15-88539500-021

با مشاوران آرشا فرانگار در ارتباط باشید  15-88539500-021

  • انواع پانل سیمانی

  • آکواپنل

  • پیچ های مخصوص پانل های سیمانی (MAXI)

  • نوارها و شبکه های مخصوص پانل های سیمانی

  • محصولات FINISHING مخصوص پانل های سیمانی

  • سازه های PVC مسلح به شبکه توری

  • تایل های معدنی (متداول)-ویژه پروفیل های کلیک

  • تایل های معدنی (سفارشی)-ویژه پروفیل های کلیک

  • تایل های معدنی (سفارشی)-ویژه پروفیل های اولترالاین

  • تایل های معدنی (متداول)-ویژه پروفیل های اولترالاین

  • پروفیل های متداول (استاندارد NF)

  • پروفیل های (استاندارد DIN)

  • پروفیل های کلیک (تولید داخل)

  • پروفیل های کلیک (وارداتی)

  • پروفیل های اولترالاین

  • ابزارهای مخصوص زیرسازی/ برش پانل

  • ابزارهای مخصوص درزگیری و پرداخت پانل

  • ابزارهای مخصوص نصب بار

  • اجرای درای وال

  • گچ های سنتی

  • گچ های پلیمری

  • بتونه های گچی

  • چسب کاشی

  • ابزارها و ماشین آلات مخصوص

با مشاوران آرشا فرانگار در ارتباط باشید  15-88539500-021

سقف کاذب لوکسالون چیست؟

معرفی کامل سقف کاذب لوکسالون

سقف کاذب یکی از انواع مصالح مورد استفاده در سقف آپارتمان ها و خانه هاست که دارای مدل های مختلف است. این نوع سقف ها علاوه بر دادن ظاهری جذاب به محیط از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند. سقف کاذب لوکسالون یکی از انواع سقف های کاذب آلومینیومی است. این نوع سقف از تایل های آلومینیومی (معمولا ۸۴ میلی متری) تشکیل می شود و انواع مختلفی دارد. این نوع پوشش به عنوان یکی از سبک ترین پوشش های ابداع شده برای استفاده در سقف بناها شناخته می شود. سقف آلومینیومی لوکسالون به دلیل شباهت بسیار با سقف کاذب دامپا با آن اشتباه گرفته می شود. تفاوت این دو در این است که هنگام نصب تایل های سقف کاذب لوکسالون از بست هایی استفاده می شود که دارای تنوع در رنگبندی هستند و جلوه بسیار زیبا تری به سقف می دهند. سبک بودن، عایق حرارتی و صوتی، ضد خط و خش بودن و مقاومت در برابر آتش سوزی و آلودگی از عوامل علاقه مندی مردم به استفاده از این نوع سقف ها در طراحی مکان های مختلف است.

ویژگی ‌های سقف کاذب لوکسالون

سقف های کاذب لوکسالون داری ویژگی های جذاب و منحصر به فردی است که این سقف را از دیگر سقف های کاذب مجزا می کند. در بخش متریال، ساختار آلومینیومی این سقف ها از آلیاژ ورق کویل آلمینیومی ۳۱۰۵ سختی ۱۶/۱۴که معمولا ۸۴ میلی متر عرض دارند تشکیل می شود. این ورق ها تایل نامیده می شوند و ضخامتی بین ۵/۰تا ۷/۰میلی متر دارند. در کنار آلمینیوم از لایه ای نمدین به عنوان عایق صدا و رطوبت در سقف کاذب لوکسالون استفاده می شود. فضایی که در پشت تایل ها ایجاد می شود موجب سهولت دسترسی به فضای پشت سقف می شود. استفاده از متریالی که قبل تر معرفی کردیم سبکی و همچنین آکوستیک  بودن این نوع سقف کاذب کناف را به دنبال دارد. همچنین این نوع سقف ها به علت استفاده از فلز آلومینیوم قابل شست و شو و ضد خش هستند و از اتلاف دما در محیط جلوگیری می کنند. امکان اجرای نور خطی و پایایی بسیار بالا در این نوع سقف ها، جذابیت آن را دو چندان می کند. استفاده از پوشش رنگ الکترواستاتیک و زیر سازی ورق های گالوانیزه از ویژگی های متحصر به فرد در تولید سقف کاذب لوکسالون است. این محصول در برابر آتش سوزی مقاومت کامل دارد. قابل بازیافت بوده و همواره عاری از قارچ ها و حشرات و گرد و غبار است.

بیشتر بخوانید: آکوستیک دیوار ، آکوستیک سقف

انواع پوشش لوکسالون

انواع پوشش لوکسالون

این نوع سقف ها از نظر پوشش به ۳ صورت:  ساده، یک پانچ و دو پانج در بازار موجود هستند. البته ممکن است دسته بندی های دیگری نیز برای این نوع سقف ها وجود داشته باشد. مثلا اینکه  از نظر مدل به سه دسته ساده، پانچ دار و طرح دار تقسیم می شود و از نظر شیوه اجرا معمولا به سه روش باز، بسته و شیب دار نصب و اجرا می گردند.در سقف کاذب لوکسالون مدل باز از مغزی استفاده نمی شود.مدل بسته نیاز به مغزی ساده یا معکوس دارد و در مدل شیب دار طراحی به صورت کرکره ای انجام می شود.

برای استعلام قیمت به مشاوره نیاز دارید؟

با مشاورین آرشا فرانگار در ارتباط باشید.

برای استعلام قیمت به مشاوره نیاز دارید؟

با مشاورین آرشا فرانگار در ارتباط باشید.

کاربرد سقف لوکسالون

از این نوع سقف کاذب آلومینیومی مانند سمنت برد در مکان های ورزشی تجاری،صنعتی، درمانی، اداری، ، مسکونی و.. استفاده می شود. همانطور که پیش تر اشاره کردیم سقف لوکسالون عایق بسیار مناسب و قدرتمندی در برابر صوت و دما می‌باشد و دسترسی به فشای پشت آن با سهولت انجام می پذیرد. به‌دلیل نصب آسان، سقف کاذب لوکسالون بهترین گزینه برای انجام پروژه های بازسازی ساختمان است و پوشش مناسبی که ایجاد می کند باعث زیبایی محیط و پوشاندن خرابی ها و تاسیسات بکار رفته در سقف می شود.

نصب و اجرای سقف لوکسالون

نصب و اجرای سقف لوکسالون

تکنسین های نصب و اجرای سقف لوکسالون، تایل ها را در فاصله ۱۶ میلی متری از یکدیگر قرار می دهند و فواصل بین آن ها را به روش های مختلفی پر می کند. یکی از این روش ها استفاده از نور پردازی های خطی است که جلوه ای بسیار زیبا و لوکس به سقف کاذب لوکسالون می دهد.

بیشتر بخوانید : نوار کناف ، چسب کاشی

البته می توان به روش ساده تر شکاف های بین نوار های آلمینیومی را با پروفیل مغزی پر کرد که اتفاقا رنگ های متنوع و جذابی دارند و می توانند نمای سقف را زیبا نشان دهند. نصب پروفیل مغزی به‌ صورت ساده (تراز با سطح پنل) و یا به‌ طور معکوس (بالاتر از سطح پنل) امکان پذیر است و هیچ  محدودیتی ندارد.

قیمت سقف لوکسالون

قیمت سقف لوکسالون بسته به متراژ محیط و نحوه نصب و مدل های مختلف آن متفاوت است.  نصب آن نیازمند توانایی و مهارت های تخصصی است و در قیمت بکار گیری این نوع سقف تاثیر مستقیم دارد. از جمله عوامل تاثیر گذار مستقیم در قیمت سقف کاذب لوکسالون می توان به نوسانات بازار فلز آلومینیوم خام یا ورق کالوانیزه، تغییر فاصله بین نوارهای لوکسالون، رنگ استفاده شده در مغزی ها و سطح تایل و همچنین نوسانات ارزی در بازار ایران اشاره کرد. شرکت آرشا فرا نگار از بزرگترین و معتبرترین شرکت ها در عرضه و فروش محصولات و مصالح سقف های کاذب و سقف مشبک کناف با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا است که علاوه بر عرضه تایل ها و دیگر تجهیزات مربوط به سقف های کاذب و سقف مشبک کناف در اجرای پروزه های مربوط به سقف کاذب لوکسالون نیز فعالیت دارد.

قیمت سقف لوکسالون

جمع بندی

سقف کاذب لوکسالون از انواع سقف های کاذب مناسب برای اجرا در مکان های مسقف مختلف است. که ویژگی های جذابی همچون سبک بودن و جلوگیری از اتلاف دمای محیط و ضد آتش سوزی بودن را به کاربر عرضه می دارد. در بازسازی ساختمان ها گزینه ای بسیار مناسب محسوب می شود. شرکت آرشا فرانگار از عرضه کنندگان این نوع سقف ها و همچنین مجری پروژه های مربوط به این نوع سقف است. امیدوارم از مطالعه این نوشتار لذت برده باشید در صورت تمایل می توانید سوالات خود را در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

منبع: invoguebuildings , kiandecor

شرکت آرشا فرانگار

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.