با مشاوران آرشا فرانگار در ارتباط باشید  15-88539500-021

با مشاوران آرشا فرانگار در ارتباط باشید  15-88539500-021

  • انواع پانل سیمانی

  • آکواپنل

  • پیچ های مخصوص پانل های سیمانی (MAXI)

  • نوارها و شبکه های مخصوص پانل های سیمانی

  • محصولات FINISHING مخصوص پانل های سیمانی

  • سازه های PVC مسلح به شبکه توری

  • تایل های معدنی (متداول)-ویژه پروفیل های کلیک

  • تایل های معدنی (سفارشی)-ویژه پروفیل های کلیک

  • تایل های معدنی (سفارشی)-ویژه پروفیل های اولترالاین

  • تایل های معدنی (متداول)-ویژه پروفیل های اولترالاین

  • پروفیل های متداول (استاندارد NF)

  • پروفیل های (استاندارد DIN)

  • پروفیل های کلیک (تولید داخل)

  • پروفیل های کلیک (وارداتی)

  • پروفیل های اولترالاین

  • ابزارهای مخصوص زیرسازی/ برش پانل

  • ابزارهای مخصوص درزگیری و پرداخت پانل

  • ابزارهای مخصوص نصب بار

  • اجرای درای وال

  • گچ های سنتی

  • گچ های پلیمری

  • بتونه های گچی

  • چسب کاشی

  • ابزارها و ماشین آلات مخصوص

با مشاوران آرشا فرانگار در ارتباط باشید  15-88539500-021

سقف کاذب ۶۰*۶۰ و هر آنچه که باید از آن بدانید!

معرفی کامل سقف کاذب 60 در 60

سقف کاذب ۶۰*۶۰، امروزه جهت جلوگیری از ورود و خروج صدا به طبقات و ساختمان های دیگر، بسیار مورد توجه قرار گرفته و از مزایای مختلفی برخوردار است. همچنین تایل های مختلفی در ساخت این سقف ها به کار می رود که به افزایش جذابیت و زیبایی طرح سقف کاذب ۶۰*۶۰ کمک می کند. این نوع سقف برای فضاهای متفاوت کاربرد دارد و تنها به استفاده در فضا خاصی محدود نشده است. با توجه به میزان اهمیت کاربرد این نوع سقف کاذب کناف در زمینه ساختمان سازی، در ادامه، اطلاعات بیشتری در اختیارتان خواهیم گذاشت.

سقف کاذب 60*60

 

سقف کاذب ۶۰*۶۰ چیست؟

به اجرا در آوردن سقف کاذب ۶۰*۶۰، در ساختمان سازی، اهداف مختلفی دارد که مهم ترین آن، کنترل میزان ورود و خروج صدا از ساختمان و طبقات، شناخته شده است. همچنین استفاده از این نوع سقف ها، از اهداف و مزایای دیگری نیز برخوردار است. مهم ترین مزایای استفاده از سقف کاذب ۶۰*۶۰، این است که شما می‌ توانید در فضاهای مختلفی مانند فضاهای تجاری، اداری، آموزشی و مسکونی این سقف ها را به کار ببرید. همچنین اخیرا برای زیباتر شدن و افزودن جذابیت به این سقف کاذب ۶۰*۶۰، از تایل ها و پانل گچی استفاده شده است.

انواع سقف کاذب ۶۰*۶۰

همانطور که در بالا نیز توضیح دادیم، تایل های مختلفی در انواع سقف کاذب ۶۰*۶۰ به کار می روند که زیبایی و جذابیت بیشتری به این سقف ها بخشیده است. به همین منظور انواع مختلف تایل ها، امروزه از شکل و کاربرد مختلفی برخوردار اند که در ادامه به معرفی انواع آن خواهیم پرداخت.انواع تایل بر روی قیمت سقف کاذب تاثیر می گذارد.

 

 

تایل گچی سقف کاذب۶۰*۶۰

تایل های گچی سقف کاذب ۶۰*۶۰ که در ابعاد ۶۰ در ۶۰ به تولید می رسند، در انواع پانچی منظم یا نامنظم، روکش پی وی سی، تخم مرغی یا ساده و حصیری عرضه شده اند که هر کدام بسته به هدف فرد متقاضی، در اندازه های دیگری نیز تولید می شوند.

تایل پی وی سی سقف کاذب ۶۰*۶۰

تایل های سقفی سقف کاذب ۶۰*۶۰ از نوع پی وی سی که در ابعاد ۶۰ در ۶۰ تولید شده اند، نمونه بارزی از سقف های مشبک تایل دار هستند. این تایل ها در چهار نوع تایل سقفی سفید براق، سقفی سفید مات، هات استمپ یا چاپی و روکش دار به تولید و عرضه رسیده اند. هر کدام از این تایل ها دارای طرح های مختلفی اند که شما می‌ توانید با به کارگیری هر کدام زیبایی بیشتری به سقف کاذب ۶۰*۶۰ ساختمان خود بیفزایید. این نوع تایل ها از مقاومت بالایی در برابر شستشو و رطوبت برخوردارند و همچنین عایق برودتی و حرارتی هستند و در برابر حشرات نیز مقاومت بالایی از خود نشان داده اند.چسب کاشی نیز از موادی است که موجب عایق بندی می شود.

PVC ۶۰*۶۰ معرق تایل

این نوع تایل های سقف کاذب ۶۰*۶۰ در ابعاد ۶۰ در ۶۰ به همراه طلقی با ضخامت هشت میل ساخته و عرضه شده‌ اند. موارد استفاده از این نوع تایل ها، در سقف دکوراتیو و آشپزخانه و سالن پذیرایی و سرویس بهداشتی است. ویژگی اصلی استفاده از تایل معرق در سقف پی وی سی، تراکم بسیار زیاد و کیفیت تضمینی و دانسیته بالا می باشد.برای دریافت قیمت سقف کاذب کناف می توانید به روزترین قیمت ها را در سایت ببینید.

 

تایل معدنی پشم سنگ ۶۰*۶۰

این نوع تایل های سقف کاذب ۶۰*۶۰ در برابر رطوبت، مقاومت بسیار زیادی دارند و همچنین تا ۹۰ درصد رطوبت و آب را تحمل می کنند. تا ۸۸ درصد انعکاس نور در این سقف ها وجود دارد و شما می توانید این نوع تایل های سقف کاذب ۶۰*۶۰ را در اندازه و ابعاد مختلف سفارش دهید.

تایل اکوستیک

تایل های آکوستیک، دارای حفره های مختلف اند که همین باعث کاهش انتقال صدا به دیگر طبقات شده است. این تایل ها، قابلیت های مختلفی دارند و در شکل های متنوعی به تولید می رسند.

تایل آسمان مجازی

امروزه استفاده از سقف کاذب آسمان مجازی به عنوان یک تکنولوژی پیشرفته که از هنر و معماری ترکیب شده، شناخته شده است. با توجه به آن که تصورات بیننده با دیدن این سقف‌ ها تحریک می شود، توجه بسیاری از طراحان معماری به این نوع تایل های سقف کاذب ۶۰*۶۰ جلب شده است.

بیشتر بخوانید: نوار کناف ، دیوار کناف

تایل آلومینیوم

استفاده از تایل های آلومینیومی سقف کاذب ۶۰*۶۰ در زیر تمام تاسیسات ساختمانی از مزایای مختلفی برخوردار است که مهم ترین آن مقاومت بالای این تایل در برابر رطوبت و آب است. در برخی از ساختمان‌ ها و اماکن، لوله های آب نشتی پیدا می کنند و همین باعث بروز خسارات زیاد به دارندگان ساختمان ها خواهد شد. از همین رو مشتریان می توانند متناسب با انتظارات و سلیقه خود از این نوع تایل ها در طرح های متنوع استفاده کنند.

سقف کاذب 60*60

ویژگی های برجسته سقف کاذب ۶۰*۶۰

مهم ترین استفاده از سقف کاذب ۶۰*۶۰ را می‌ توان به کارگیری کناف در آن بدانیم. تاسیسات عبوری با کمک سقف کاذب به راحتی قابل استفاده است و شما می توانید با کمک به کارگیری این نوع سقف در روند ساختمان سازی خود، نور مخفی و حتی طرح های معماری را به کار بگیرید. استفاده و کاربرد دیگر کناف در این نوع سقف ها با هدف ایجاد دیوارهای جدا کننده یا دیوارهای پوششی و دکوراتیو است که به تازگی بسیار مورد استفاده قرار گرفته و طراحان معماری به آن توجه ویژه ای نشان داده اند.

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید

مزیت های استفاده از سقف کاذب ۶۰*۶۰

امروزه سقف کاذب ۶۰*۶۰ یا کناف، به عنوان یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین سقف های کاذب شناخته شده اند. علت آن این است که نه‌ تنها در هزینه ساختمان سازان صرفه جویی صورت می گیرد، بلکه زمان و انرژی کمتری نیز برای ساخت سقف کاذب ۶۰*۶۰ به کار گرفته می شود. از مزایای دیگر استفاده از سقف کاذب می توان به نصب بسیار آسان و سریع آن اشاره کرد. سقف های کاذب بسیار سبک اند و از نظر اقتصادی  مانند سمنت برد مقرون به صرفه شناخته شده‌ اند.

سقف کاذب 60*60

قیمت سقف کاذب ۶۰*۶۰

با توجه به گسترده بودن میزان کاربرد سقف کاذب ۶۰*۶۰، مراکز فروش مختلف قیمت های متفاوتی را به مشتری های خود اعلام کرده اند. به خاطر میزان تفاوتی که در این قیمت ها وجود دارد، تمام متقاضیان این سقف ها، به دنبال به روز ترین و مقرون به صرفه ترین قیمت هستند. از همین رو توصیه می کنیم که با مشورت با مشاورینی که در سایت آرشا فرانگار فعالیت می کنند، اطلاعات بیشتری درباره قیمت ها به دست آورید. در این سایت قیمت های بسیار پایین تر همراه با کیفیت بالای محصولات به مشتریان عرضه شده است.

نتیجه گیری

با توجه به توضیحات بالا و نظر متخصصان سایت آرشا فرانگار، استفاده از سقف کاذب ۶۰*۶۰، مورد توجه بسیاری از طراحان معماری قرار گرفته است. مزایا استفاده از این نوع سقف در ساختمان سازی به قدری زیاد است که دیگر کمتر کسی به سراغ استفاده از انواع دیگر سقف ها در ساختمان خود می رود. به همین خاطر کسب اطلاعات بیشتر و مشخصات کامل از این نوع سقف پیش از خرید از نمایندگی کناف ایران، می‌ تواند به شما کمک کند تا در کمترین زمان بهترین نتیجه را از خرید خود به دست آورید.

 

منبع

شرکت آرشا فرانگار

 

سوالات متداول

۱٫سقف کاذب ۶۰*۶۰ چیست؟

سقف کاذب ۶۰*۶۰، امروزه جهت جلوگیری از ورود و خروج صدا به طبقات و ساختمان های دیگر، بسیار مورد توجه قرار گرفته و از مزایای مختلفی برخوردار است.

۲٫قیمت سقف کاذب چیست؟

به اجرا در آوردن سقف کاذب ۶۰*۶۰، در ساختمان سازی، اهداف مختلفی دارد که مهم ترین آن، کنترل میزان ورود و خروج صدا از ساختمان و طبقات، شناخته شده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.