با مشاوران آرشا فرانگار در ارتباط باشید  15-88539500-021

با مشاوران آرشا فرانگار در ارتباط باشید  15-88539500-021

  • انواع پانل سیمانی

  • آکواپنل

  • پیچ های مخصوص پانل های سیمانی (MAXI)

  • نوارها و شبکه های مخصوص پانل های سیمانی

  • محصولات FINISHING مخصوص پانل های سیمانی

  • سازه های PVC مسلح به شبکه توری

  • تایل های معدنی (متداول)-ویژه پروفیل های کلیک

  • تایل های معدنی (سفارشی)-ویژه پروفیل های کلیک

  • تایل های معدنی (سفارشی)-ویژه پروفیل های اولترالاین

  • تایل های معدنی (متداول)-ویژه پروفیل های اولترالاین

  • پروفیل های متداول (استاندارد NF)

  • پروفیل های (استاندارد DIN)

  • پروفیل های کلیک (تولید داخل)

  • پروفیل های کلیک (وارداتی)

  • پروفیل های اولترالاین

  • ابزارهای مخصوص زیرسازی/ برش پانل

  • ابزارهای مخصوص درزگیری و پرداخت پانل

  • ابزارهای مخصوص نصب بار

  • اجرای درای وال

  • گچ های سنتی

  • گچ های پلیمری

  • بتونه های گچی

  • چسب کاشی

  • ابزارها و ماشین آلات مخصوص

با مشاوران آرشا فرانگار در ارتباط باشید  15-88539500-021

بهترین سقف کاذب اتاق خواب دخترانه جهت دکوراسیون

معرفی کامل سقف کاذب برای اتاق دختر

سقف کاذب یکی از مهم ترین مولفه های طراحی دکوراسیون به شمار می رود. به کمک این سقف ها می توان سیستم تهویه، سیم کشی ها و چراغ ها را پنهان کرد. این سقف ها همچنین موجب بهبود آکوستیک و عایق بندی اتاق می شوند. استفاده سقف های کاذب در اتاق های خواب نیز بسیار متداول است. سقف کاذب برای اتاق دخترانه در مدل های بسیار متنوعی در سایت آرشا فرانگار وجود دارد. این سقف ها در رنگ ها، طرح ها و بافت های مختلفی وجود دارند و به زیبایی طراحی داخلی اتاق دخترانه کمک می کنند.

انواع مدل های سقف کاذب برای تزیین اتاق خواب

سقف کاذب کناف را می توان در قسمت های مختلف خانه یا محل کار بکار برد. یکی از کاربردهای اصلی این سقف ها در اتاق های خواب است. انتخاب نوع سقف کاذب و طراحی آن به صورت هماهنگ با دکوراسیون اتاق صورت می گیرد. سقف های کاذب دارای انواع مختلفی هستند. از محبوب ترین سقف های کاذب می توان به سقف کاذب چوبی، گچی، مجازی، کناف اشاره کرد.

سقف کاذب برای اتاق دخترانه

در سال های اخیر، نصب سقف های کاذب در اتاق های خواب نیز متداول شده است. سقف کاذب برای اتاق دخترانه در مدل های مختلفی وجود دارند. در حالی که سقف کاذب گچی و PVC همیشه محبوب بوده اند اما می توان از چوب، شیشه یا پارچه برای تزئین سقف استفاده کرد. سقف کاذب در کنار نوپردازی مناسب می توان فضای اتاق را رویایی و زیبا کند.

سقف کاذب اتاق خواب دخترانه با طرح قلب

طرح قلب یکی از محبوب ترین طرح های دخترانه محسوب می شود. به همین دلیل است که در اکثر المان های طراحی اتاق دخترانه بکار می رود. استفاده از این طرح در سقف های کاذب به صورت هماهنگ با سایر المان های طراحی نیز بسیار متداول است. امکان پیاده سازی طرح قلب در انواع سقف های کاذب با نورپردازی منحصر به فرد وجود دارد.

 

این مطالب را نیز مطالعه کنید : سقف مشبک کناف ، پانل گچی

 

شیک ترین سقف کاذب دخترانه

شما می توانید با جدیدترین مدل های سقف کاذب برای اتاق دخترانه جسورانه عمل کنید. فضای بین سقف اصلی و سقف کاذب، بهترین مکان برای پنهان کردن وسایل الکتریکی ازقبیل چراغ و سیستم تهویه است. طرح موردنظر خود را باید هماهنگ با سایر المان های طراحی داخلی اتاق خواب دخترانه انتخاب کنید.

سقف کاذب برای اتاق دخترانه

از شیک ترین طرح های بکار رفته در سقف های کاذب می توان به اشکال هندسی ازقبیل مربع، الماس، دایره، شش ضلعی و ستاره اشاره کرد. لازم به ذکر است که طرح قلب همیشه یکی از محبوب ترین اشکال بکار رفته در طراحی اتاق خواب دخترانه محسوب می شود. این طرح ها علاوه بر زیبایی سقف کاذب برای اتاق دخترانه، حس و حال مدرنی هم به اتاق می بخشند. این طرح ها را می توان در سراسر سقف اتاق تکرار کرد یا تنها بر قسمتی از سقف برای جلوه بیشتر بکار برد.

علاوه بر این، ترکیب رنگ های مختلف و نورپردازی خاص می تواند اتاق دخترانه را به فضای بسیار شیک و مدرنی تبدیل کند.

سقف کاذب PVC برای اتاق خواب دخترانه

پلی ونیل کلراید یا PVC یک ماده پلاستیکی بسیار سبک است که کاربردهای بسیار زیادی دارد. از پنل های PVC برای ساخت سقف های کاذب استفاده می شود. PVC در حین سبکی، بسیار مقاوم است. از مزایای دیگر سقف های PVC به عنوان سقف کاذب برای اتاق دخترانه، قابل شستشو و عایق صدا بودن آن هاست.

از آنجایی که در کارخانه ها ساخته می شوند، محصول نهایی یکپارچه است و می تواند در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته شود. سقف های کاذب PVC ضدآب هستند و سطح براق و درخشانی دارند. اگرچه سقف های کاذب PVC بیشتر در آشپزخانه ها بکار می روند، اما امکان نصب آن ها در اتاق خواب نیز وجود دارد.

سقف کاذب برای اتاق دخترانه

این سقف ها در طرح ها و نقش های بسیار متنوعی وجود دارند. معمولاً سقف های کاذب PVC بکار رفته در اتاق خواب در طرح های رنگارنگ یا پروانه ای شکل با نور پس زمینه ساخته می شوند. همچنین، امکان ساخت این سقف ها به صورت سه بعدی نیز وجود دارد.

سقف کاذب گچی برای اتاق خواب دخترانه

گچ یکی دیگر از مصالح محبوب در ساخت سقف کاذب است. پنل های گچی در مدل ها و طرح های بسیار متنوعی در بازار وجود دارند. سقف کاذب برای اتاق دخترانه را می توانید از ساده ترین تا پیچیده ترین طرح های پنل های گچی انتخاب کنید. از آنجایی که سقف کاذب گچی از پیش ساخته شده است و فقط در محل نصب می شود، ظاهری یکپارچه به سقف می بخشد. 

نصب و نگهداری آسان، دوام بالا و هزینه نسبتاً پایین باعث شده اند تا سقف کاذب گچی یک گزینه ایده آل برای اتاق خواب باشد. علاوه بر این، سرعت اجرا و نصب این نوع سقف بسیار بالاست. شما می توانید سقف کاذب برای اتاق دخترانه را در هر طرح و رنگی که می خواهید، انتخاب کنید. البته، استفاده از سقف های کاذب گچی در اتاق هایی با طراحی مدرن چندان توصیه نمی شود.

سقف کاذب مجازی برای اتاق خواب دخترانه

در سال های اخیر، استفاده از سقف های کاذب مجازی بسیار محبوب شده است. استفاده از این سقف ها در طرح ها و نقش های مختلف وجود دارد و آرامش بخش هستند. سقف های کاذب مجازی معمولاً در قسمت های مختلف خانه نصب می شوند. با این وجود، بهترین مکان برای نصب آن ها، اتاق خواب است.

به کمک این نوع از سقف کاذب برای اتاق دخترانه می توانید طراحی داخلی شگفت انگیزی داشته باشید. معمولاً طرح هایی که برای اتاق خواب دخترانه در نظر گرفته می شود، سقف های رویایی با طرح گل یا عروسک است. با این وجود، امکان پیاده سازی طرح های بسیار متنوع دیگری نیز وجود دارد.

سقف کاذب برای اتاق دخترانه

سخن پایانی

سقف کاذب دارای مدل ها و طرح های مختلفی است و از مواد متنوعی ساخته می شود. از محبوب ترین سقف های کاذب می توان به سقف کاذب مجازی، سقف PVC یا گچی اشاره کرد. سقف های کاذب علاوه بر زیبایی، مزایای دیگری هم دارند. به عنوان مثال، از آن ها برای پنهان کردن سیستم تهویه یا چراغ ها می توان استفاده کرد. به منظور خرید و انتخاب سقف کاذب برای اتاق دخترانه می توانید به سایت آرشا فرانگار مراجعه کنید. شما از چه نوع سقف کاذبی برای اتاق خواب خود استفاده می کنید؟

 

منبع : design cofe , housing

شرکت آرشا فرانگار 

 

سوالات متداول

  • مزایای استفاده از سقف کاذب گچی برای اتاق خواب چیست؟

نصب و نگهداری آسان، دوام بالا و هزینه نسبتاً پایین باعث شده اند تا سقف کاذب گچی یک گزینه ایده آل برای اتاق خواب باشد. علاوه بر این، سرعت اجرا و نصب این نوع سقف بسیار بالاست. شما می توانید سقف کاذب را در هر طرح و رنگی که می خواهید اجرا نمایید.

  • محبوب ترین سقف کاذب چیست؟

از محبوب ترین سقف های کاذب می توان به سقف کاذب مجازی، سقف PVC یا گچی اشاره کرد برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع سقف کاذب و قیمت آن ها با مشاوران ما در آرشا فرانگار با شماره ۱۵-۸۸۵۳۹۵۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.