با مشاوران آرشا فرانگار در ارتباط باشید  15-88539500-021

با مشاوران آرشا فرانگار در ارتباط باشید  15-88539500-021

  • انواع پانل سیمانی

  • آکواپنل

  • پیچ های مخصوص پانل های سیمانی (MAXI)

  • نوارها و شبکه های مخصوص پانل های سیمانی

  • محصولات FINISHING مخصوص پانل های سیمانی

  • سازه های PVC مسلح به شبکه توری

  • تایل های معدنی (متداول)-ویژه پروفیل های کلیک

  • تایل های معدنی (سفارشی)-ویژه پروفیل های کلیک

  • تایل های معدنی (سفارشی)-ویژه پروفیل های اولترالاین

  • تایل های معدنی (متداول)-ویژه پروفیل های اولترالاین

  • پروفیل های متداول (استاندارد NF)

  • پروفیل های (استاندارد DIN)

  • پروفیل های کلیک (تولید داخل)

  • پروفیل های کلیک (وارداتی)

  • پروفیل های اولترالاین

  • ابزارهای مخصوص زیرسازی/ برش پانل

  • ابزارهای مخصوص درزگیری و پرداخت پانل

  • ابزارهای مخصوص نصب بار

  • اجرای درای وال

  • گچ های سنتی

  • گچ های پلیمری

  • بتونه های گچی

  • چسب کاشی

  • ابزارها و ماشین آلات مخصوص

با مشاوران آرشا فرانگار در ارتباط باشید  15-88539500-021

همه چیز درباره پنل مشبک دکوراتیو

پنل مشبک دکوراتیو

طراحی دکوراسیون داخلی و تزئینات فضاهای خارجی، در روزگار ما چنان گسترشی یافته که گزینه های بی شماری را پیش روی مشتریان می گذارد؛ یکی از گزینه هایی که در سال های اخیر محبوبیت فراوانی کسب کرده، پنل مشبک دکوراتیو است. این پانل ها در عین زیبایی، کاربردهای فراوانی هم دارند که سبب شده طراحان دکوراسیون و معماران، توجه ویژه ای به آن ها نشان بدهند. این مطلب را به معرفی این دست پنل ها اختصاص داده ایم تا راهنمایی باشد برای افرادی که به تازگی مجذوب این محصول پرطرفدار شده اند.

ویژگی های پانل دکوراتیو

پانل های دکوراتیو در هر محوطه ای که به کار برده شوند، جزئیات و ظرافت هایی را به آنجا می بخشند که تماشای آن، هر سلیقه و روحیه ای را به وجد می آورد؛ چه این پانل ها را در یک شرکت، برای ایجاد فضای خصوصی یا نیمه خصوصی، احتیاج داشته باشید چه برای تزئینات یک پلکان. پنل مشبک دکوراتیو می تواند نقش تعیین کننده ای را در ظاهر و کارکرد هر مکانی ایفا کند که در آن نصب می شود.

امروزه این پانل ها از مواد گوناگون و در سبک های بسیار متنوعی ساخته می شوند، در نتیجه سلیقه های بسیاری را پوشش می دهند. مواد خامی که امروزه در ساخت پانل ها به کار می روند عبارت اند از ام دی اف، پی وی سی و فلزهایی مانند فولاد هوا زده و آلومینیوم و همچنین گچ برای ساخت پانل گچی. کارایی انواع پانل ها در محیط های مختلف، متفاوت است و بسته به شرایط محیط ماندگاری متفاوتی دارند. شرکت آرشا فرا نگار، با فعالیت تخصصی در حوزه فروش و نصب پنل مشبک دکوراتیو، می تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

کاربرد پنل دکوراتیو

کاربرد پنل دکوراتیو

پانل های دکوراتیو می توانند امکاناتی را فراهم آورند تا به کمک آن، فضای محیط دلبازتر و وسیع تر به نظر برسد. همچنین این امکان را ایجاد می کنند که فضاهایی تا حدودی خصوصی در فضاهای باز، به صورت پارتیشن بندی، شکل بگیرد. با استفاده از این پانل ها می توان میزان زیادی جزئیات و المان های دکوراتیو به دفتر، هال، سالن پذیرایی، پلکان، لابی و هر فضای دیگری اضافه کرد.

بیشتر بخوانید: سمنت برد ، دیوار کناف

استفاده از این پانل ها موجب می شود که زیبایی و کارآیی هر فضایی افزایش یابد. برای مثال، یک پنل مشبک دکوراتیو می تواند در اتاق ناهارخوری، اتاق کنفرانس یا فضای دفتر، نقطه کانونی ایجاد کند؛ با نصب روی دیوارها، علاوه بر ویژگی های تزیینی، می تواند اثرات آکوستیک هم داشته باشد. برای پوشاندن پنجره های بزرگ نیز می توان این پانل ها را به کار برد؛ به این ترتیب علاوه بر زیبایی، از حریم شخصی حفاظت می شود و همچنین، در برابر آفتاب ایجاد سایه می کند.

پانل دکوراتیو برای تقسیم بندی فضا هم کارآیی دارد؛ مثلا می توان آن ها را بر روی ریل نصب کرد تا در صورت نیاز اتاقی را به دو قسمت تقسیم کرد. پنل مشبک دکوراتیو در فضاهای خارجی مانند حیاط یا باغچه، برای ایجاد فضای نشستن یا قسمتی جداگانه که نیاز به محافظت دارد نیز قابل استفاده است؛ برای این کار باید حتما به شرایط آب و هوایی توجه کرد تا پانل مقاومی انتخاب شود.

برای استعلام قیمت به مشاوره نیاز دارید؟

با مشاورین آرشا فرانگار در ارتباط باشید.

برای استعلام قیمت به مشاوره نیاز دارید؟

با مشاورین آرشا فرانگار در ارتباط باشید.

در نهایت می توان به استفاده از این پانل ها در سقف های کاذب، هدر تخت خواب، قفسه کتاب، تزئینات دیواری، راه پله و … اشاره کرد. شرکت آرشا فرا نگار، در هر زمینه ای که نیاز به استفاده از این پانل ها باشد، بهترین مشاره ها و خدمات را ارئه می دهد.

مزایای استفاده از پانل دکوراتیو

مزایای استفاده از پانل دکوراتیو

امروزه در دنیای دکوراسیون، پنل مشبک دکوراتیو، به عنوان یکی از پر طرفدار ترین محصولات شناخته می شود. این محصول شگفت انگیز، که هم در دکوراسیون داخلی قابلیت به کار گیری دارد و هم در دکوراسیون خارجی، به محیطی که در آن به کار رفته زیبایی و پرستیژ خاصی می بخشد. اما زیبایی به تنهایی بازار پانل های دکوراتیو را گرم نکرده، بلکه به همراه مزایای بسیاری که دارد توانسته خود را در دل مشتریان جا کند. برخی از این مزایا را می توان این گونه برشمرد: قابلیت ایجاد انواع طرح های خاص و منحصر به فرد، امکان حمل و نقل آسان و بدون درد سر، دوام و ماندگاری طولانی، قابلیت نصب آسان با استفاده از پیچ پانل، امکان تعمیر و جایگزینی، قابل شست و شو بودن، انطباق پذیری بالا با محیط و … . برای آگاهی بیشتر از مزایای پنل مشبک دکوراتیو، شرکت آرشا فرا نگار می تواند اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار بدهد.

عوامل موثر بر قیمت پانل دکوراتیو

عوامل موثر بر قیمت پانل دکوراتیو

قیمت پانل های دکوراتیو تحت تاثیر عوامل متعددی است. مهم ترین عاملی که بر قیمت گذاری روی این محصول اثر دارد، جنس آن است؛ همان طور که پیشتر نیز گفته شد، این پانل ها از مواد گوناگونی مانند چوب و پی وی سی و برخی فلزات ساخته می شوند؛ بسته به قیمتی که این مواد در بازار دارند، قیمت پانل ها تعیین می شود. عوامل مهم دیگری که بر قیمت نهایی تاثیر می گذارند یکی اندازه و ابعاد و ضخامت پنل مشبک دکوراتیو است که میزان ماده خام به کار رفته برای ساخت پانل را مشخص می کند. دیگر عاملی که می توان به آن اشاره کرد، طرح های پانل است؛ میزان سادگی و پیچیدگی طرح ها تعیین می کند که ساخت پانل چقدر کار می برد؛ بسته به انرژی و زمانی که صرف ساخت پانل می شود قیمت آن تغییر می کند.

خرید پانل دکوراتیو

خرید پانل دکوراتیو

همانطور که گفته شد، پانل های دکوراتیو امروزه محبوبیت فراوانی کسب کرده اند و این محبوبیت روز به روز در حال افزایش است. یکی از انواع پر طرفدار این پانل ها، پنل مشبک دکوراتیو نام دارد که در این مطلب از منظرهای گوناگون، مورد بررسی قرار گرفت. شرکت آرشا فرا نگار، در زمینه فروش و نصب این پانل ها، ارائه دهنده بهترین خدمات است و با مشاوره های کارشناسانه به مشتریان خود کمک می کند تا بدون سر در گمی، درست ترین تصمیم ها را بگیرند. شما نیز اگر به دنبال خرید پانل با مناسب ترین قیمت ها و بالا ترین کیفیت ها هستید، می توانید با اطمینان کامل به وبسایت آرشا فرا نگار مراجعه کنید.

منبع: foter ، tbkmetal ، arktura ، chidaneh

شرکت آرشا فرانگار

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.