با مشاوران آرشا فرانگار در ارتباط باشید  15-88539500-021

با مشاوران آرشا فرانگار در ارتباط باشید  15-88539500-021

  • انواع پانل سیمانی

  • آکواپنل

  • پیچ های مخصوص پانل های سیمانی (MAXI)

  • نوارها و شبکه های مخصوص پانل های سیمانی

  • محصولات FINISHING مخصوص پانل های سیمانی

  • سازه های PVC مسلح به شبکه توری

  • تایل های معدنی (متداول)-ویژه پروفیل های کلیک

  • تایل های معدنی (سفارشی)-ویژه پروفیل های کلیک

  • تایل های معدنی (سفارشی)-ویژه پروفیل های اولترالاین

  • تایل های معدنی (متداول)-ویژه پروفیل های اولترالاین

  • پروفیل های متداول (استاندارد NF)

  • پروفیل های (استاندارد DIN)

  • پروفیل های کلیک (تولید داخل)

  • پروفیل های کلیک (وارداتی)

  • پروفیل های اولترالاین

  • ابزارهای مخصوص زیرسازی/ برش پانل

  • ابزارهای مخصوص درزگیری و پرداخت پانل

  • ابزارهای مخصوص نصب بار

  • اجرای درای وال

  • گچ های سنتی

  • گچ های پلیمری

  • بتونه های گچی

  • چسب کاشی

  • ابزارها و ماشین آلات مخصوص

با مشاوران آرشا فرانگار در ارتباط باشید  15-88539500-021

سقف کاذب کشسان چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

سقف کاذب کشسان

سقف کاذب کشسان سقف دومی است که می توان آن را به سقف اصلی متصل کرد یا به حالت تعلیق درآورد. عملکرد اصلی یک سقف کاذب در این است که می تواند زیبایی ظاهری یک اتاق را چندین برابر کند؛ با این حال، بسته به نوع موادی که در این سقف ها بکار می رود، ممکن است آنها را به عایق حرارتی یا صوتی نیز تبدیل کند.

اما استفاده از مواد کشسان در سقف های کاذب آنها را به کدام عایق تبدیل می کند؟  سقف کاذب کشسان کامل ترین سقف کاذب دکوراتیو و جایگزین سقف های کاذب سنتی می باشد. استفاده از آن در کشور ما رو به افزایش است. دلیل اصلی استقبال از این نوع سقف به دلیل مزایای کاربردی فراوان آن است. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که سقف کاذب کشسان چه مزایایی دارد؟ سقف کاذب کشسان ترکیبی از زیبایی، ایمنی و سلامت است و هر کس سعی می کند حداقل یکی از اتاق هایش از این مدل سقف ساخته شود. با آرشا فرانگار همراه شوید.

انواع سقف کشسان

برای ایجاد سقف کاذب کشسان باید آن را به سقف اصلی متصل کرد. صفحات را روی یک قاب پشتیبان ساخته شده از فلز یا چوب نصب می‌کنند. سقف کاذب کشسان یک گزینه محبوب به دلیل تطبیق پذیری و سهولت نصب است. همچنین آنها به عنوان سقف تزئینی قابل سفارش هستند. سقف کاذب کشسان از یک غشای PVC الاستیک ساخته شده اند. آنها را می توان از یک سر به سر دیگر کشید. هزینه آنها گران است، اما به دلیل تطبیق پذیری و در دسترس بودن در رنگ ها و طرح های مختلف، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. آنها در برابر عایق حرارتی و صوتی نیز بسیار مقاوم هستند. می توان آن را روی هر سطحی نصب کرد، حتی اتاق هایی که در معرض رطوبت قرار دارند. 

انواع سقف تزئینی

سقف تزئینی

سقف تزئینی یکی دیگر از انواع سقف های کاذب بوده و از پلاستیک منبسط یا اکسترود شده ساخته می شود. سقف پلی استایرن منبسط شده تزئینی به دلیل مدل های متنوع و به دلیل افزودن یک لایه اضافی از عایق حرارتی، آن را به یک گزینه مناسب برای خرید سقف کاذب کشسان تبدیل کرده است.

سقف تزئینی پلاستیکی

 نصب چنین سقفی مستلزم چسباندن صفحات پلی استایرن مستقیماً روی سطوح تکیه گاه است؛ این سقف ها امکان تعویض و نوسازی آسان را فراهم می کنند. سقف های تزئینی پلی استایرن اکسترود شده به راحتی نصب شده و به دلیل رنگ های چوب طبیعی می توانند در دکورهای روستیک مورد استفاده قرار بگیرند. 

سقف تزئینی چوبی

یکی دیگر از سقف های تزیینی از چوب و جلیقه ساخته می شوند. پانل کردن راه دیگری برای استفاده از جلوه های بصری منحصر به فرد است. آنها امکان اجرای سریع را فراهم می کنند و از محبوبیت فزاینده ای برخوردار هستند؛ زیرا بسیار الاستیک بوده و به طور تضمینی در برابر استرس مکانیکی مقاوم می باشند. 

بیشتر بخوانید: سمنت برد

سقف کاذب ترنسپرنت

سقف کشسان ترنسپرنت

سقف کاذب کشسان ترنسپرنت از دو عنصر اصلی تشکیل شده است. از آنها چند اینچ زیر خط سقف در دیوارهای اطراف اتاق نصب می شوند. آنها که مبتنی بر PVC هستند به دیوارهای اطراف و دور تا دور اتاق چسبیده و کشیده می شوند تا سطح سقف کاملاً صاف و بی عیب نشان داده شود.

 نصب حرفه ای سقف کاذب کشسان تنها چند ساعت طول می کشد؛ زیرا نیازی به آماده سازی از قبل را ندارد. پس از نصب یک سقف کاذب کشسان سقف قدیمی به طور کل دیده نمی شود. شما می توانید آنها را بر روی یک سقف گچی یا پانل گچی قدیمی، یا سقف هایی که دارای عیب های ظاهری هستند نصب کنید. 

کاربردی بودن سقف کاذب کناف یکی از جنبه هایی است که صاحبان خانه را به سمت خود جذب می کند. اما دلیل اصلی که مردم تصمیم به نصب سقف کاذب کشسان می گیرند، امکانات خلاقانه تقریبا بی حد و حصری است که ارائه می دهد. از آنجایی که از pvc(نوعی وینیل) ساخته شده است، می توان آن را در صدها رنگ نوع از جمله براق، مات، ساتن، متالیک، آینه ای و شفاف بودنشان تولید کرد.

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید

سقف کاذب آینه ای کشسان

این نوع سقف که به براق یا شفاف بودن نیز معروف است، بیشترین توزیع و عبور نور را دارد. بنابراین نور بیشتری از آن عبور می کند. شما می توانید آنها را به سقف اتاق خود نصب کنید. ویژگی انعکاس نور آنها باعث می شود تا اتاق شما را چندین برابر حالت عادی روشن کند. اگر اتاق یا خانه شما از پنجره های کمی برخوردار است و دوست دارید نور بیشتری را وارد فضای خانه خود کنید، سقف کاذب آینه ای کشسان پیشنهاد ما است.  

سقف کاذب چاپی کشسان

سقف چاپی کشسان

سقف کاذب کشسان  از PVC ساخته شده است که آنها قابل چاپ نیز هستند. به این معنی که سقف کاذب کشسان انتخابی شما می‌تواند تصویری از همه چیز از مناظر یا آسمان شب گرفته تا عکس ها یا اشکال طراحی شده، سفارش دهید. به عبارت دیگر سقف کاذب کشسان یک بوم خالی برای هر بیانیه هنری است که می خواهید بسازید.  درست مانند یک دیوار خشک یا سقف کاشی معلق، می توانید وسایلی مانند چراغ های گلدانی، لوسترها، فیبر نوری و جعبه های دارای نور پس زمینه در داخل و پشت سقف کاذب کشسان نصب کنید و هیچ خطری برای شما ایجاد نمی کنند.

سقف مدرن کسشان 

سقف کاذب کشسان کناف علاوه بر زیبایی ضد حریق هستند و همین امر در بالا رفتن ایمنی آنها تاثیرگذار است. همچنین شاید فکر کنید به راحتی گرد و غبار را به خود جذب کنند. اما اینطور نیست. آنها هرگز پوسته پوسته یا ترک نمی خورند. همچنین به مرور زمان تصاویر چاپ شده محو نمی شوند. آنها دائمی بوده و می تواند یک انتخاب معقولی باشد. زیبایی سقف مدرن کشسان برای خانه و آپارتمان های نوساز گزینه مناسبی است.

خرید سقف کاذب کشسان

خرید سقف کاذب

قیمت سقف کاذب کشسان بسته به این که چه مدل از آنها را می خواهید بخرید، متغیر است. اما آنها ویژگی های بسیاری دارند و هر کدام از مدل ها کاربرد خاص خود را دارد. همچنین امنیت بالا و ضد حریق بودن باعث شده تا در قیمت آن تاثیر بگذارد. به طوری هزینه بالایی دارند، اما ویژگی های زیادی را در اختیار شما می‌گذارند و یک فضای زیبایی را به خانه ها می بخشد. 

برای مشاوره رایگان تماس بگیرید

جمع بندی

در این مقاله با انواع سقف کاذب کشسان آشنا شدید. آنها دارای ویژگی هایی از جمله امنیت بالا، ضدحریق بودن و تنوع زیاد در طراحی هستند. شما می توانید سقف خانه تان را بر اساس سلیقه خود بسازید و فضای خانه را تغییر دهید.

 

منبع: reneekaplan ، maz3d ، thearchspace ، peskiadmin

شرکت آرشا فرانگار

 

سوالات متداول

  • انواع سقف تزئینی به چه صورت می باشد؟

سقف تزئینی یکی دیگر از انواع سقف های کاذب بوده و از پلاستیک منبسط یا اکسترود شده ساخته می شود.یکی دیگر از سقف های تزیینی از چوب و جلیقه ساخته می شوند.برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران آرشا فرانگار با شماره ۱۵-۸۸۵۳۹۵۰۰-۰۲۱ نماس بگیرید.

  • قیمت سقف کاذب کشسان چقدر است؟

قیمت سقف کاذب کشسان بسته به این که چه مدل از آنها را می خواهید بخرید، متغیر است. اما آنها ویژگی های بسیاری دارند و هر کدام از مدل ها کاربرد خاص خود را دارد. همچنین امنیت بالا و ضد حریق بودن باعث شده تا در قیمت آن تاثیر بگذارد.برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.